SD höll på torsdagen ett torgmöte på Våghustorget i centrala Örebro och det var partiets ledare Jimmi...
N´Sharp
Ca: 1300 personer hade sökt sig till Conventum på söndagen för att se och höra på Sean...
På fredagskvällen var det dags för en landskamp i volley boll i Idrottshuset i Örebro.
Här kommer ett par bilder från firandet av första maj i Örebro.